TikTok hirdetés – legyél az első
Külföldön már fut a TikTok hirdetés, hamarosan hozzánk is elérkezhet. Nem árt, ha felkészülünk, hogy az első hirdetők között lehessünk.
TikTok hirdetés? – Készülj fel és legyél az első
Ha márkánk, vállalkozásunk célcsoportjába tartozik, tartozhat a Z generáció, akkor szükséges a tartalom megosztás mellett a TikTok új, hirdetési funkciójára is kellő figyelmet fordítanunk.
Igaz influencer marketinget már eddig is használhattak rajta a vállalkozások, de célzott hirdetéssel még nem találkoztak a felhasználók. Bizonyos országokban (Egyesült Államok, Japán, Indonézia), már működik a hirdetési rendszer, Európában még nem, de nem árt felkészülni. A TikTok hivatalos oldalán fel lehet iratkozni, hogy elsőként értesülhessünk, ha országunkba is megérkezik a TikTok Ads.
Vállalkozás a TikTokon
Ameddig arra várunk, hogy nálunk is megjelenjen a hirdetési lehetőség, addig érdemes kitanulnunk a TikTok csinját-bínját. Legyünk mi is ugyanannyira naprakészek, mint a célközönség, akiket el akarunk érni. Szálljunk be a trendekbe, de gyorsan, mert holnap már lehet, hogy más lesz terítéken. A kreatívitásunkat se hagyjuk otthon, mindenképp egyedi tartalommal jelentkezzünk, akkor is, ha egy challenget teljesítünk. Így a felhasználók velük egy csoportba tartozónak fogják érezni a márkát, de nem lesz az az érzésük, hogy egy tucatterméket képviselünk. Minél egyedibb, és ütősebb videót tudunk létrehozni, annál virálisabbak lehetnek a tartalmaink.
Miért hirdessünk a TikTokon? - Ezért lesz jó a TikTok hirdetés- exaline.hu
[…] végre elérkezik hozzánk is a TikTok hirdetés, úgy a világ egyik legnépszerűbb médiaplatformán is célzottan fogjuk tudni elérni a […]