Megérkezett a Facebook Shops

A Facebook múlt héten elindította új e-kereskedelmi szolgáltatását Facebook Shops néven, melynek köszönhetően mostantól közvetlenül a platformon keresztül is lehet értékesíteni, vásárolni. A Facebook Shops elsősorban a kisebb vállalkozások és márkák (kkv-k) számára lett tervezve. A szolgáltatás elsőkörben az USÁ-ban debütált, de hamarosan világszerte elérhetővé válik.

A bejelentésből kiderül, hogy a szolgáltatás ingyenes, vagyis az üzleti modell itt is a hirdetéseken alapszik, ahogy azt már megszokhattuk a Facebooktól.

Mitől különleges a Facebook Shops?

A Shops lehetővé teszi, hogy az alkalmazáson belül hajtsunk végre vásárlásokat.

A Facebook elindította új e-kereskedelmi szolgáltatását Facebook Shops néven, így mostantól közvetlenül a platformon keresztül is lehet értékesíteni.

A koronavírus járvány miatti gazdasági visszaesések legnagyobb vesztesei a kis- és középvállalkozások. Nekik igyekszik kedvezni a Facebook Shops szolgáltatás.

A karantén miatt megnövekedett e-kereskedelmi forgalom és a Shops azoknak a vállalkozásoknak lehet ideális, akiknek a megváltozott piaci helyzetben nem ment/megy könnyen az átállás a webshopok világába.

Facebook Shops

Today Mark Zuckerberg announced the launch of Facebook Shops, an online store customers can access on a business’ Facebook Page or Instagram profile, as well as through Stories and ads. As a business owner, you will be able to choose the products you want to feature from your catalog and customize the look and feel of your shop. Customers can browse collections, save products and place an order—either on your website or without leaving the app, if you’ve enabled checkout in the US. For more information on how to get started, head here: fb.me/announcing-facebook-shops

Közzétette: Facebook for Business – 2020. május 19., kedd

A Shops mellé a nyár folyamán az Egyesült Államokban az Instagram Shop funkció is elérhetővé válik majd, így az Instagram felületén is lehetőségünk lesz vásárolni és árusítani.

Emellett pedig a jövőben további eszközök bevezetését is tervezi a Facebook: az élő közvetítésekben a vállalkozások elhelyezhetnek majd olyan tageket, amelyekkel a néző azonnal a termékoldalra kerül, és megvásárolhatja a bemutatott terméket.

A Shop funkció a WhatsApp-on és a cég többi üzenetküldő alkalmazásába is integrálódik. Emellett pedig hűségprogramok és pontgyűjtésre is lehetősége lesz a márkáknak.

Ha érdekel a Facebook Shops funkció, és szeretnél az elsők között értékesíteni a felületén, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, és segítünk a kivitelezésben.

Vagy kérd teljeskörű online marketing elemzésünket ingyen, az alábbi gombra kattintva:

Kérj ingyenes online auditot a cégedről! Marketing reportot készítünk neked ingyen. Exaline Média

Írj egy Kommentet