Megérkezett a Facebook Shops
A Facebook múlt héten elindította új e-kereskedelmi szolgáltatását Facebook Shops néven, melynek köszönhetően mostantól közvetlenül a platformon keresztül is lehet értékesíteni, vásárolni. A Facebook Shops elsősorban a kisebb vállalkozások és márkák (kkv-k) számára lett tervezve. A szolgáltatás elsőkörben az USÁ-ban debütált, de hamarosan világszerte elérhetővé válik.
A bejelentésből kiderül, hogy a szolgáltatás ingyenes, vagyis az üzleti modell itt is a hirdetéseken alapszik, ahogy azt már megszokhattuk a Facebooktól.
Mitől különleges a Facebook Shops?
A Shops lehetővé teszi, hogy az alkalmazáson belül hajtsunk végre vásárlásokat.
A koronavírus járvány miatti gazdasági visszaesések legnagyobb vesztesei a kis- és középvállalkozások. Nekik igyekszik kedvezni a Facebook Shops szolgáltatás.
A karantén miatt megnövekedett e-kereskedelmi forgalom és a Shops azoknak a vállalkozásoknak lehet ideális, akiknek a megváltozott piaci helyzetben nem ment/megy könnyen az átállás a webshopok világába.
A Shops mellé a nyár folyamán az Egyesült Államokban az Instagram Shop funkció is elérhetővé válik majd, így az Instagram felületén is lehetőségünk lesz vásárolni és árusítani.
Emellett pedig a jövőben további eszközök bevezetését is tervezi a Facebook: az élő közvetítésekben a vállalkozások elhelyezhetnek majd olyan tageket, amelyekkel a néző azonnal a termékoldalra kerül, és megvásárolhatja a bemutatott terméket.
A Shop funkció a WhatsApp-on és a cég többi üzenetküldő alkalmazásába is integrálódik. Emellett pedig hűségprogramok és pontgyűjtésre is lehetősége lesz a márkáknak.
Ha érdekel a Facebook Shops funkció, és szeretnél az elsők között értékesíteni a felületén, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, és segítünk a kivitelezésben.
Vagy kérd teljeskörű online marketing elemzésünket ingyen, az alábbi gombra kattintva: