Snapchat Márka profil – erősődik a hirdetők és felhasználók kapcsolata
Július 15-én, tegnap a Snapchat elindította a “Brand profiles”, vagyis Márka profil elnevezésű újítását. Ez annyit tesz, hogy a vállalkozások, márkák számára permanens megjelenést nyújt a Snapchat. Az újításnak jelenleg a zárt bétatesztelése zajlik 30 vállalkozás bevonásával.
Tavaly bevezetésre került a “Publikus profil”, ami Kreátorok és Show-k számára volt elérhető, a mostani újítást pedig ennek a kiterjesztésére hozták létre.
A Snapchat, ami az eltűnő üzeneteiről lett híres, és most permanens megjelenést biztosít a márkák számára, arra számít, hogy így a hirdetők és a célközönség közötti kapcsolat erősebbé válhat.
A Márka profilok tartalmazhatják a hirdetők AR lencséit, kiemeléseit (stories-ok, snapek, és képek lehetnek benne), és a natív áruházát is, mely Shopify motorral működik.
A Márka profil négy fő alkotóeleme:
AR-lencsék: A márkák menthetik és bemutathatják a filtereket profiljukon, lehetővé téve minden Snapchatter számára, hogy felfedezzék és / vagy újra megtekinthessék a márka egyedi AR-élményeit. Ezek az lencsék fellelhetők mind a Snapchat Search, mind a Lens Explorer segítségével.
Natív áruház: A profilok tartalmazhatnak egy natív áruházat, amely lehetővé teszi a Snapchatterek számára, hogy zökkenőmentesen böngésszenek és vásároljanak termékekeket közvetlenül a Shopify által működtetett Snapchat alkalmazáson belül.
Főbb jellemzők: A Highlights segítségével a márkák közvetlenül a profiljukon mutathatják be a legjobb nyilvános Snapeket, történetek, fényképek és videók gyűjteményeit. Így a márkák megismerhetőbbek maradnak.
Történet-hozzászólások: A nyilvános történetükkel a márkák megoszthatják a világon zajló eseményeket a Snapchatterekkel.
A béta-teszt márkái
A Dior, a L’Oréal Paris, a Target és a Universal azok a 30 márka közé tartoznak, amelyek tegnap bemutatták profiljukat, de a cél az, hogy ezt a béta-teszt után további hirdetők számára terjesszék ki. A márkák a Snapchat Business Manager segítségével kezelhetik profiljukat, és különböző analitikákat is megtekinthetnek.
További márkák: Ben & Jerry’s, Candy Crush, Gucci, Headspace, Kylie Cosmetics, Louis Vuitton, Prada, Ralph Lauren, VSCO.
A Snapchat az év további részében tervezi, hogy a többi hirdető számára is elérhető legyen a Snapchat Márka profil használata.