Mire jó? – A TikTok siker
A TikTok siker egy új szubkultúra születését indította el. A platform egyike a leggyorsabban fejlődő mobil alkalmazásoknak világszerte, egyre több felhasználóval. Elődje, a Musical.ly megszűnése sem csökkentette a felhasználók lelkesedését. A Tiktok népszerűsége töretlen maradt: így érdemes kellő figyelmet fordítanunk rá. Mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy tavaly megrendezésre került a TikTok fesztivál.
A TikTok siker – Mire használjuk a vállalkozásunkban?
A TikTok sikere magából a platformból következik: rövid (15 mp-es) videókat oszthatunk, nézhetünk meg. Ezekre a videókra zenét, filtereket rakhatunk. Egy videó pedig minél rövidebb ideig tart, annál jobban tudunk rá figyelni. Elköteleződésünk, aktivitásunk nő a látottak iránt. Ehhez pedig hozzájön az, hogy az emberek szeretnek csoportokhoz tartozni, a gyorsan fejlődő online térben könnyebben kialakul a FOMO (fear of missing out – azaz a félelem, hogy kimaradunk valamiből). Bázisközössége pedig a Z generáció, akikben ez hatványozottan megvan.
A TikTok lényegében felültet minket a trendvonatra, amiről nincs leszállás.

#Challenge me
Az egyik legnagyobb, folyamatosan megújuló trend a challenge. Vállalkozásunk könnyen felkapottá válhat, ha sikerül időben csatlakoznunk egy-egy kihíváshoz, viszont arra is szükség van, hogy tartalmaink relevánsak legyenek márkánk szempontjából.
Ha TikTok marketingre adjuk a fejünket, vizsgáljuk meg, hogy a célközönségük milyen tartalmat fogyaszt, milyen dolgok érdeklik aktuálisan.

TikTok hirdetés - Legyél az elsők között! - exaline.hu
[…] Legyünk mi is ugyanannyira naprakészek, mint a célközönség, akiket el akarunk érni. Szálljunk be a trendekbe, de gyorsan, mert holnap már lehet, hogy más lesz terítéken. A kreatívitásunkat se hagyjuk […]