Minden, amit a TikTok hirdetésekről tudni akartál

Már korábban is írtunk a TikTok hirdetésekről, viszont most még jobban belemélyedünk a témába. Megmutatjuk, hogy milyen Tiktok hirdetések vannak. Így mire Magyarországon is útnak indulhatnak a kampányok, tisztában leszel a lehetőségeiddel.

TikTok hirdetési lehetőségek – ezekre várunk

Jelenleg 10 hirdetési formátum érhető el a TikTok-on. Ezeket mutatjuk be.

1. In-Feed videók:

Tiktok hirdetési formátumok, lehetőségek.

Az In-Feed videókba 3 hirdetési lehetőség tartozik. Ezen hirdetések előnye abban rejlik, hogy a felhasználók kizökkentése nélkül belesimul az alkalmazás felületbe. Három ajánlattételi lehetőség közül lehet választani CPC (=kattintásonkénti költség), CPM (=ezer megjelenítésenkénti költség) and CPV (=megtekintésenkénti költség).

TikTok In-Feed Ads

Out with the old, in with the new: #TikTokAds ad formats are the furthest thing from the intrusive ads of old. Our In-Feed Ads offer brands a chance to place immersive video experiences within users' For You feed. With this full-screen, auto-play and sound-on format, your brand will fit right into the user experience while driving awareness and consideration more effectively. Advertise with us today: ads.tiktok.com

Közzétette: TikTok For Business – 2020. február 20., csütörtök

2. Brand Takeover:

Tiktok hirdetési formátumok, lehetőségek.

Ebben a hirdetési formátumban a brand hirdetése azonnal megjelenik, miután a felhasználó megnyitja az alkalmazást. A hirdetésekben lehetőség van akár TikTok profilra, akár külső webhelyre átírányítani a felhasználót.

Ennek a TikTok hirdetéstípus költésege drágább, mint az In-Feed hirdetéseké, valamint csak egy hirdető tud megjelenni naponta a felhasználóknak.

Brand Takeover on TikTok

Why settle for just a slice when you could have the whole pie?A Brand Takeover on #TikTok allows your brand to dominate screens with a full-screen ad unit that immediately appears when a user opens the app – perfect for your next big awareness campaign! ?Become the center of attention with #TikTokAds: https://ads.tiktok.com/homepage/apps/tiktok

Közzétette: TikTok For Business – 2020. február 11., kedd

3. Topview:

A Brand Takeover típushoz hasonlóan ez a hirdetés is az alkalmazás megnyitásakor jelenik meg. Viszont itt lehetőségünk van, hogy az általunk közzétett videókból csináljunk hirdetést.

Stay Top of Mind with TopView

#TikTok's TopView is like a sleight of hand – placing your brand's cards at the very top of the draw every time. This premium ad unit allows advertisers to put up a full-screen, audio-on ad for up to 60 seconds, which engages users when they initially open the app, then appears as the first video in the For You feed. For marketers concerned about getting lost in the mix, #TikTokAds has your back! Feel free to send us a message for more details ?

Közzétette: TikTok For Business – 2020. február 28., péntek

4. One Day Max:

Ez a formátum is egy hirdető számára érhető el naponta. Az In-Feed videó formátuma és az első megjelenítés előnye van kombinálva ezekben a hirdetésekben.

Tiktok hirdetési formátumok, lehetőségek.

5. Branded Hashtag Challenge:

Ez a formátum teljes mértékben kihasználja a TikTok sajátosságait. A kampány során a felhasználók felkérhetők arra, hogy vegyenek részt egy hat napig tartó kihívásban. A végeredmény pedig rengeteg felhasználók által generált tartalom.

TikTok Branded Hashtag Challenge Tutorial

From the staple elements of a good TikTok branded #Hashtaghallenge to the ways in which you can expect to generate serious ROI for your brand, here's everything a marketer needs to know about this fun and effective advertising solution on TikTok.#TikTokAds

Közzétette: TikTok For Business – 2019. december 17., kedd

6. Branded Effect:

A TikTok Branded Effect hasonló az Instagram és a Snapchat által kínált filterekhez. Beletartoznak az arcfilterek, a hátterek, és a kiterjesztett valóság filterek.

TikTok Branded Effects

"Submit a photo to win…" – sound familiar? Bog standard user-generated content is like vanilla ice cream. Plain and often forgettable. #TikTokBrandedEffects leverage #AR technology to place on-brand, aesthetic tools at your audience's fingertips. On #TikTok, everyone is an artist.

Közzétette: TikTok For Business – 2019. december 5., csütörtök

7. Business Privilege:

Azok a hirdetők, akik elértek egy minimális hirdetési költést, Business Privilege státuszt kapnak, amely annyit tesz, hogy TikTok fiókjuk neve mellett megjelenik egy kék “v” betű, vagyis hitelesítetté válik a fiók. Figyelemmel kisérhetik a hirdetések és követők teljesítményét, alakulását.

Tiktok hirdetési formátumok, lehetőségek.

8. Creator Marketplace:

A TikTok influencerek hatalmas befolyással bírnak a követőik felett. A Creator Marketplace pedig összegyűjti őket egy helyre. A hirdetők pedig ki tudják választani a számukra legmegfelelőbb influencert.

Miért hirdess a TikTokon?

A TikTok világszerte 150 országban és 75 egyedi nyelven érhető el. A legnépszerűbb tiktokereket milliók követik, és milliárdos nézettségük van havonta.

Jelenleg a legtöbb követővel rendelkező fiók Charli D’amelio neve alatt fut, 41,4 millió követővel, őt követi Loren Gray, 41,3 millió követővel. 

A TikTok-felhasználók több mint 41% -a a 16-24 éves korosztályba tartozik. A felhasználói bázis egy további negyede (24,5%) esik a 25-34 éves korosztályba. 

Az alkalmazást leginkább a Z generáció használja. Emiatt a felhasználói bázis specifikus és nagyon elkötelezett. Ez megkönnyíti a márkák számára a jól konvertáló hirdetések létrehozását.

Ha szeretnél elsők között lenni, akik TikTokon hirdetnek, írj nekünk, mi pedig segítünk a megvalósításban.

Kérj ingyenes online auditot a cégedről! Marketing reportot készítünk neked ingyen. Exaline Média


Írj egy Kommentet