Minden, amit a TikTok hirdetésekről tudni akartál
Már korábban is írtunk a TikTok hirdetésekről, viszont most még jobban belemélyedünk a témába. Megmutatjuk, hogy milyen Tiktok hirdetések vannak. Így mire Magyarországon is útnak indulhatnak a kampányok, tisztában leszel a lehetőségeiddel.
TikTok hirdetési lehetőségek – ezekre várunk
Jelenleg 10 hirdetési formátum érhető el a TikTok-on. Ezeket mutatjuk be.
1. In-Feed videók:
Az In-Feed videókba 3 hirdetési lehetőség tartozik. Ezen hirdetések előnye abban rejlik, hogy a felhasználók kizökkentése nélkül belesimul az alkalmazás felületbe. Három ajánlattételi lehetőség közül lehet választani CPC (=kattintásonkénti költség), CPM (=ezer megjelenítésenkénti költség) and CPV (=megtekintésenkénti költség).
2. Brand Takeover:
Ebben a hirdetési formátumban a brand hirdetése azonnal megjelenik, miután a felhasználó megnyitja az alkalmazást. A hirdetésekben lehetőség van akár TikTok profilra, akár külső webhelyre átírányítani a felhasználót.
Ennek a TikTok hirdetéstípus költésege drágább, mint az In-Feed hirdetéseké, valamint csak egy hirdető tud megjelenni naponta a felhasználóknak.
3. Topview:
A Brand Takeover típushoz hasonlóan ez a hirdetés is az alkalmazás megnyitásakor jelenik meg. Viszont itt lehetőségünk van, hogy az általunk közzétett videókból csináljunk hirdetést.
4. One Day Max:
Ez a formátum is egy hirdető számára érhető el naponta. Az In-Feed videó formátuma és az első megjelenítés előnye van kombinálva ezekben a hirdetésekben.
5. Branded Hashtag Challenge:
Ez a formátum teljes mértékben kihasználja a TikTok sajátosságait. A kampány során a felhasználók felkérhetők arra, hogy vegyenek részt egy hat napig tartó kihívásban. A végeredmény pedig rengeteg felhasználók által generált tartalom.
6. Branded Effect:
A TikTok Branded Effect hasonló az Instagram és a Snapchat által kínált filterekhez. Beletartoznak az arcfilterek, a hátterek, és a kiterjesztett valóság filterek.
7. Business Privilege:
Azok a hirdetők, akik elértek egy minimális hirdetési költést, Business Privilege státuszt kapnak, amely annyit tesz, hogy TikTok fiókjuk neve mellett megjelenik egy kék “v” betű, vagyis hitelesítetté válik a fiók. Figyelemmel kisérhetik a hirdetések és követők teljesítményét, alakulását.
8. Creator Marketplace:
A TikTok influencerek hatalmas befolyással bírnak a követőik felett. A Creator Marketplace pedig összegyűjti őket egy helyre. A hirdetők pedig ki tudják választani a számukra legmegfelelőbb influencert.
Miért hirdess a TikTokon?
A TikTok világszerte 150 országban és 75 egyedi nyelven érhető el. A legnépszerűbb tiktokereket milliók követik, és milliárdos nézettségük van havonta.
Jelenleg a legtöbb követővel rendelkező fiók Charli D’amelio neve alatt fut, 41,4 millió követővel, őt követi Loren Gray, 41,3 millió követővel.
A TikTok-felhasználók több mint 41% -a a 16-24 éves korosztályba tartozik. A felhasználói bázis egy további negyede (24,5%) esik a 25-34 éves korosztályba.
Az alkalmazást leginkább a Z generáció használja. Emiatt a felhasználói bázis specifikus és nagyon elkötelezett. Ez megkönnyíti a márkák számára a jól konvertáló hirdetések létrehozását.
Ha szeretnél elsők között lenni, akik TikTokon hirdetnek, írj nekünk, mi pedig segítünk a megvalósításban.