Szolgáltatásunk mélyebb betekintést nyújt a célközönség szükségleteibe, ezzel lehetővé téve a célcsoport számára relevánsabb online kommunikáció kialakítását.
Alapos fájdalompont-elemzés

Miben segíthetünk?
Célcsoport megértése
Alapos kutatással feltérképezzük ügyfeleid problémáit és igényeit, hogy hatékonyabb kommunikációt alakíthass ki.
Stratégiai tervezés
Meghatározzuk a releváns fájdalompontokat, kidolgozzuk a kérdéseket és optimalizáljuk a nyereményjátékot az adatok gyűjtésére.
Adatgyűjtés és kampánymenedzsment
Kérdőíves kutatás, e-mail kampány és Facebook érdeklődő gyűjtő kampány segítségével pontos visszajelzéseket szerzünk a célközönségtől.
Eredmények elemzése és fejlesztés
Kiértékeljük az összegyűjtött adatokat, meghatározzuk a megoldásokat, és segítünk finomhangolni a marketingstratégiádat a jobb eredmények érdekében.
Mit kínálunk a fájdalompont meghatározás keretében?
Szolgáltatásunk révén relevánsabb online kommunikációt építhetsz ki, amely növeli a marketinged hatékonyságát és az ügyfélkapcsolataid minőségét.
Ami a szolgáltatásunkba tartozik:
01
Alapos fájdalompont-elemzés
Mélyreható kutatással feltérképezzük a célcsoport kihívásait és problémáit, hogy az üzeneteid és ajánlataid még pontosabban illeszkedjenek a piaci igényekhez.
02
Célzott tervezés és stratégia
+ Meghatározzuk a legfontosabb fájdalompontokat.
+ Kiválasztjuk a megfelelő ösztönző nyereményeket (a nyeremény felajánlása szükséges).
+ Közösen kidolgozzuk a célcsoportnak szóló kérdéseket egy konzultáció keretében.
+ Meghatározzuk a nyereményjáték időtartamát és szabályait, biztosítva a jogszerű lebonyolítást.
03
Google keresési kifejezések elemzése
+ Feltárjuk, milyen kulcsszavak és keresési kifejezések iránt érdeklődik a célközönséged.
+ Meghatározzuk a legrelevánsabb keresési kifejezéseket, amelyek segíthetnek a hatékonyabb marketingkommunikáció kialakításában.
04
Kérdőíves visszacsatolás és ügyfélkutatás
+ Google űrlap segítségével strukturált kérdőívet készítünk.
+Professzionális hírlevelet állítunk össze, amelyet a megbízóval történő egyeztetés után (max. 2 revízióval) küldünk ki.
+ Elemzéseink segítségével mérjük az ügyfelek visszajelzéseit és az elért eredményeket.
+ A visszajelzések alapján sorsolás útján kiválasztjuk a nyerteseket.
05
Facebook érdeklődő gyűjtő kampány
+ Célzott hirdetési szövegeket és kreatívokat készítünk, amelyek vonzzák a potenciális ügyfeleket.
+ A hirdetések ellenőrzésére és módosítására max. 3 revíziós lehetőséget biztosítunk.
+ Létrehozzuk és optimalizáljuk a Facebook e-mail címgyűjtő kampányt, hogy minél több releváns érdeklődőt szerezzünk.
+ Az összegyűjtött adatokat kiértékeljük és sorsolással választjuk ki a nyerteseket.
06
Adatok elemzése és stratégiai kiértékelés
+ Az összegyűjtött információk alapján pontosan meghatározzuk a legfontosabb fájdalompontokat.
+ Kidolgozzuk azokat a megoldásokat, amelyek segítenek ezeket a fájdalompontokat hatástalanítani.
+ Részletes statisztikai jelentést készítünk az elért eredményekről, amelyből egyértelmű következtetéseket vonhatsz le a jövőbeni marketingstratégiádhoz.
Bízd ránk a kutatást és az elemzést, hogy versenyelőnyhöz juttassuk vállalkozásodat!
Vedd fel velünk
a kapcsolatot!