A TikTok az AR hirdetések piacára is betörni készül. A nagy népszerűségnek örvendő platform már a kibővített valóság (AR) hirdetéseit teszteli. Ez a fajta hirdetési megoldás már régóta működik a Snapchaten, és most a TikTok is a megvalósítására készül. Az új hirdetési formátum az “AR Brand Effect” nevet kapja várhatóan.
A TikTok a letöltések számát tekintve az egyik leggyorsabban növekvő alkalmazás. Érthető tehát, hogy növekvő népszerűségét szeretné minél inkább pénzzé tenni.
A TikTok már rendelkezik egy Branded Effect nevű hirdetéssel, viszont ezek a 2D-s animált filterek sokkal többe kerülnek, mint egy átlagos hirdetés. Egy-egy ilyen hirdetés ára 100.000 dollár körül mozogott tavaly, és a TikTok csapata készítette el a filtert.
Az AR hirdetés bevezetésével a Branded Effect hirdetések ára csökkenhet, ugyanis olyan lehetőséget is akarnak kínálni a hirdetők számára, hogy saját maguk készíthessék el a filtereket.
Az AR Brand Effect bevezetése világszerte 2020 végén várható.
Ha szeretnél elsők között lenni, akik TikTokon hirdetnek, írj nekünk, mi pedig segítünk a megvalósításban.
