3 Snapchat marketing tipp, amiről jó, ha tudsz
Összeszedtünk 3 Snapchat marketing tippet, ha a te vállalkozásod is használ vagy tervezi, hogy belevágjon a Snapchat marketingbe.
A Snapchat a marketingben és a hirdetők között is még a keveset használt alkalmazások között van. Ennek egészen egyszerű oka: a Snapchat felhasználói a tinik közül kerülnek ki. Míg a 20-as korosztályt az Instagramon, a 40-eset a Facebookon tudod elérni, addig a fiatalabbakat TikTokon és Snapchaten (13 éves kortól).
Viszont ha Te is azok között vagy, akik számára fontos a fiatalok megszólítása, akkor itt van 3 Snapchat marketing tipp, hogy színesebb legyen a marketinged.
1. Geolokációs filter
Snapchat hirdetéseinkhez (de nem csak azokhoz), használhatunk Geolokációs filtert, amivel saját magunk hozhatunk létre benne számunkra fontos helyeket, eseményeket, de akár termékeket is megjelölhetünk. Így ha a felhasználó az adott helyen elhalad, termékünk megjelenik neki.
2. Használj hirdetéseket
Irányísd weboldaladra a forgalmad, vagy a geolokációs filter segítségével az üzletedbe. Ha alkalmazásod van, azt is könnyen hirdetheted Snapchaten. A Snapchat hirdetések ára széles skálán változhat, a hirdetési struktúrától is függ, mennyi lesz a költésed.
3. A legfontosabb: az engagement rate
Ahogy az Instagram esetében is nagyon fontos, úgy a Snapchat felületén is elkerülhetetlen a sikeres marketinghez az engagement rate-ünk növelése/annak megtartása.
Az engagement rate egy arányszám, amivel láthatjuk, hogy a felhasználók milyen szinten köteleződtek el a tartalmaink iránt (Like-olták, kommenteltek, megosztották), vagyis, hogy milyen arányszámban léptek tartalmunkkal interakcióba.
Ennek az arányszámnak a növeléséhez készíthetünk játékokat a felhasználók számára (nem feltétlenül kell tárgyi nyereményt használnunk). Kitalálhatunk interaktív projekteket, ahol a felhasználók egy általad készített alapot küldhetnek tovább ismerőseiknek.
+1. Snapchat marketing tipp: ne arra fókuszálj, hogy a márkád neve hatalmas felületen jelenjen meg: inkább tartalmat adj, amit élvezni tudnak és szívesen megosztanak a felhasználók.
Mielőtt már izzítanád a Snapchat felületét, nem árt tisztában lenned vele, hogy a Snapchat nem való mindenkinek, és átgondolt kampány nélkül nem érdemes belevágnod.