3 Snapchat marketing tipp, amiről jó, ha tudsz

Összeszedtünk 3 Snapchat marketing tippet, ha a te vállalkozásod is használ vagy tervezi, hogy belevágjon a Snapchat marketingbe.

A Snapchat a marketingben és a hirdetők között is még a keveset használt alkalmazások között van. Ennek egészen egyszerű oka: a Snapchat felhasználói a tinik közül kerülnek ki. Míg a 20-as korosztályt az Instagramon, a 40-eset a Facebookon tudod elérni, addig a fiatalabbakat TikTokon és Snapchaten (13 éves kortól).

Viszont ha Te is azok között vagy, akik számára fontos a fiatalok megszólítása, akkor itt van 3 Snapchat marketing tipp, hogy színesebb legyen a marketinged.

Snapchat marketing tipp: Geolokációs filter nagyszerű húzása a Snapchatnek. Marketinghez kiválóan alkalmazható.
Geolokációs filter

1. Geolokációs filter

Snapchat hirdetéseinkhez (de nem csak azokhoz), használhatunk Geolokációs filtert, amivel saját magunk hozhatunk létre benne számunkra fontos helyeket, eseményeket, de akár termékeket is megjelölhetünk. Így ha a felhasználó az adott helyen elhalad, termékünk megjelenik neki.

2. Használj hirdetéseket

Irányísd weboldaladra a forgalmad, vagy a geolokációs filter segítségével az üzletedbe. Ha alkalmazásod van, azt is könnyen hirdetheted Snapchaten. A Snapchat hirdetések ára széles skálán változhat, a hirdetési struktúrától is függ, mennyi lesz a költésed.

3. A legfontosabb: az engagement rate

Ahogy az Instagram esetében is nagyon fontos, úgy a Snapchat felületén is elkerülhetetlen a sikeres marketinghez az engagement rate-ünk növelése/annak megtartása.

Az engagement rate egy arányszám, amivel láthatjuk, hogy a felhasználók milyen szinten köteleződtek el a tartalmaink iránt (Like-olták, kommenteltek, megosztották), vagyis, hogy milyen arányszámban léptek tartalmunkkal interakcióba.

Ennek az arányszámnak a növeléséhez készíthetünk játékokat a felhasználók számára (nem feltétlenül kell tárgyi nyereményt használnunk). Kitalálhatunk interaktív projekteket, ahol a felhasználók egy általad készített alapot küldhetnek tovább ismerőseiknek.

+1. Snapchat marketing tipp: ne arra fókuszálj, hogy a márkád neve hatalmas felületen jelenjen meg: inkább tartalmat adj, amit élvezni tudnak és szívesen megosztanak a felhasználók.

Mielőtt már izzítanád a Snapchat felületét, nem árt tisztában lenned vele, hogy a Snapchat nem való mindenkinek, és átgondolt kampány nélkül nem érdemes belevágnod.

Kérj ingyenes online auditot a cégedről! Marketing reportot készítünk neked ingyen. Exaline Média

Írj egy Kommentet